Back on track

Tjueez dudeees :)

Tänkte börja blogga igen för ja kände att de va de som saknades faktiskt. Har inte hänt mkt idag, jag har varit jävligt dum och struntat i mycket som inte alls borde struntas i, känner att jag börjar halka efter med skolan vilket inte känns bra alls eftersom de är nu man verkligen ska ligga i. Direkt efter det här inlägget ska jag sätta mig ner och verkligen plugga och få saker gjorda!

Annars då, imorgon är det torsdag och då åker jag och resten av min eine klaine skola till romme, should be fun! :) Ska se till att njuta rejält av torsdagen för efter det väntar en hel helg och en vecka av otroligt mycket plugg och prov. SEN är vi fria.





Boken A-6171 kommer bli min sysselsättning resten av dan, & så ett par inlämningsuppgifter på det, underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0