I'm off to church

Helluu :)

Tror inte de är så många som är uppe just nu förutom anton kanske som fick extra jobb med att skotta snö i detta väder, säkert jättekul haha, jag skulle ha fått jobb också men jag är ju tjej och chefen sa att de skulle bli tungt.. blööh för de. :(

Jaja, vet inte ens om ja hade hunnit me det haha, snart om en timme sådär ska jag in mot gamla stan, är tjejgruppsledare för en grupp tjejer på 9-12 år. Så idag har vi vår första träff med tjejerna och vi ledare ska vara där en timme innan för att förbereda. Ska bli spännande och se hur dom är och så, men nu måste jag in i duschen om jag ska hinna! Efter tjejgruppen ska jag vidare till skanstull så vi hörs väl på eftermiddan ngn gång :)

chaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0