it's friday yoo

Ganska chilligt sådär, förutom att jag har typ en livstids lång läxtid som ska klaras av på 4 dagar.  Det kallar jag smått ångest. This is what I will be expecting next week:

måndag: hkk inlämning (skulle varit inne vecka 1)
tisdag: spanska språk.
onsdag: musik redovisning, gör jag inte denhär kan jag välkomna mitt IG, och nej jag är inte omusikalisk eller tondöv, snarare att vår skol system är fucked up.
torsdag: lämna in en betygsgrundande skrivning i SO.
fredag: NO prov i miljökemi, inlämning av svenska skrivning & SO skrivning.

YES, nu när man skrev ner det så blev det ännu tydligare hur mkt ledig tid jag kommer att ha i helgen, sweeet :)
Ajah, sista veckan innan sportlov och den 28 fyller jag ju år, inte för att ja borde förvänta mig några presenter dock, ett bråk som jag hamna i gick aldeless för långt och det är anledningen och mer är inte nödvändigt att veta, ganska tråkigt för jag älskar ju presenter haha.

Nu ska ja väl göra något vettigt (som att plugga) och vänta på att Anton hör av sig efter sin träning, talk to ya later <3



min tårta som jag fick när jag fyllde 15. Vet inte varför bilden blev felvänd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0