Vi börjar första dagen på lovet..

genom att städa och tvätta. FETT kul asså!!! haha ska snart ta tag i mitt eget rum vilket kommer ta år och dar, har inte lagt in den färdigstrykta tvätten in i garderoberna än och om 2 timmar ska jag tvätta resten av mina kläder + både mina svarta och vita converse.
 Mina vita blev helt fula och äckliga häromdan när jag var påväg hem från skolan med några fler och så kommer det en bil och kör 1 meter ifrån oss och stänker upp hur mycket äcklig snöslask som helst, alla 4 blev skiträdda och börja skrika va ganska komiskt faktist, förutom skorna dårå haha...

Idag tror jag inte det kommer hända så mycket alls, har ingen lust heller att dra ut idag är helt slut efter att inte ha sovit ordentligt på snart 1 månad så imorgon på min födelsedag ska jag sova uuuut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0