lista för en uttråkad person som migsjälv

Hur gammal är du om 5 år?
20 eller 21, orkar inte räkna haha.

Vem spenderade du minst två timmar med idag?
Min gullunge Ida <3

Hur lång är du?
näästan nästan 160.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Patrik 1.5 haha

Vem ringde du senast?
eh...kan de ha varit mamma?

Vem ringde dig senast?
Bella ;)

Vem vare som skickade senaste sms:et du fick?
broder

Föredrar du att ringa eller sms:a?
RINGA, smsa kan göra mig galen ibland

När såg du din mamma senast?
vid matbordet nyss

Vilket ställe vill du minst vara på?
skolan

Vart tror du att du kommer vara om 10 år?
Kommer nog vara i sverige

Vad var du mest rädd för på nätterna när du var liten?
monster under sängen ..

Vem va senaste som fick dig att verkligen skratta?
Ida haha

Hur stor är din säng?
140 tror jag

Sover du påklädd eller naken?
 sover me tröja ;)

Hur många kuddar sover du med?
1 :)

Vilka städer har du bott i?
stockholm och alicante

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota

Är du en social person?
Vad jag fått höra ja.

Gillar du kinamat?
aldrig i livet.

Gillar du kaffe?
Yepp

Vad dricker du på morgonen?
kaffe eller juice

Sover du på en speciell sida av sängen?
längst ut ;)

Gillar du att mysa?
älskar att mysa

Känner du någon med samma födelsedag som dig?
YES! :D

Vill du ha barn?
yes, 2 st :)

Föredrar du baren eller dansgolvet?
haha, brukar inte "hänga" i baren, så ja tar dansgolvet

Vad spenderar du helst dina pengar på?
kläder och väskor

Sover du med mjukisdjur?
nope

Viken ringsingnal har du?
just nu, replay

Vad för rött föremål är närmast dig just nu?
en röd sax

Flirtar du mycket?
Haha, nää inte så värst :)


Kan du byta olja på en bil?
vafan ska man ha olja i en bil ? :S

Läser du dags-/kvällstidningar?
Om kolla på bilderna i DN på morgonen räcker så ja :)

Vilken radiostation lyssnade du på senast?
the voice, ibland händer det att de blir rock klassiker

Vad var det senaste du skrev ner på en bit papper?
Sats bakom Åhlens T-centralen

När var du sist i kyrkan?
Eh...när va de nu, lite innan jul har jag för mig.

Hur länge har du tältat som längst?
En vecka skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0