what I want

Jag som alltid fumlar runt me lur, ipod, hörlurar hit och dit, har kommit på en perfekt lösning på mitt extrema I-landsproblem, kanske borde skaffa mig en Iphone? Allt i ett liksom. Men däremot så har jag lite svårt för toutch på luren och allt annat som inte är sony eriksson.. Måste kanske fundera lite ändå, men vore jäkligt praktiskt ändå.

Anyway, godmorgon, eller aa 16.15 men aa, sov inte bra inatt asså, efter dendär hemska filmen, vaknade 2 gånger av att mina lampor var på, (som jag hade låtit vara på när jag somnade haha) och sen att mamma kom in på morgonen.

Nu är de dusch som gäller, chao ;)



ngn som vet va en sånhär kan ligga på? 2000 kr eller är ja helt fel? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0